Sådan kontakter du os
Send en e-mail til contact@dohop.com – Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 12 timer.
Du kan også få fat på os på Twitter: @DohopTravel – vi plejer at være hurtigere til at svare på henvendelser dér, så hvis det haster, så er Twitter det bedste valg.
Vi prøver at besvare henvendelser via Facebook hurtigst muligt, så du kan også prøver at kontakte os dér.

Har du allerede booket din rejse?

Hjælp til flybooking
Hvis du har problemer med at booke et fly, eller har brug for at foretage ændringer eller aflysninger, skal du kontakte flyselskabet eller rejsebureauet, der sendte bookingbekræftelsen.
Du kan finde kontaktoplysningerne på flyselskabets eller rejsebureauets hjemmeside eller på selve bookingbekræftelsen. Da du ikke køber noget hos Dohop (vi søger kun efter flyene), kan vi ikke se dine bookingoplysninger, og derfor kan vi ikke sende noget til dig eller foretage ændringer.
Hjælp til hotelbooking
Hvis du har problemer med at booke et hotel, eller har brug for at foretage ændringer eller aflysninger, vil Booking.com klare problemet for os. Du kan finde alle de nødvendige oplysninger hos Booking.com’s kundeservice eller du kan ringe til dem direkte på +44 20 3320 2609, de har åbent i døgnets 24 timer.
Hjælp til billeje
Vores partnere hos Cartrawler svarer på alle de spørgsmål, du måtte have vedrørende billeje. Du kan finde flere oplysninger her, eller ringe til dem direkte på +353 1499 9600