Anywhere. Simple.

Historien bag Dohops nye identitet

Dohop Brand

Leg skal tages alvorligt.

Dohop søger flere hundrede tusinder måder at sende folk til de byer, de gerne vil besøge. Men måden de gør det på er faktisk ret teknisk og kompliceret.

Vi mener, at det skal være let og enkelt at rejse. Det skal være sjovt at rejse.

Vi samlede derfor en gruppe dygtige svenskere, som tog alt det sjove ved at rejse, al Dohops sindrighed og alle farverne i verden og skabte Dohops nye identitet.

Vi præsenterer: Anywhere. Simple.

Vores filosofi er, at selvom teknologien bag Dohop er kompliceret, så skal det være let at bruge Dohop. Så vi gjorde alting større og lettere at at have med at gøre.

Systemet virker naturligvis lige så godt på mobile enheder (vores logo ændrer endda størrelse afhængig af brugerens skærmstørrelse).

Flyresultaterne er enkle, og viser alt det brugeren har brug for på en overskuelig og letlæselig måde.

Søgeresultaterne er nu større og mere tydelige. Hyppigt rejsende vil bemærke, at resultatet er udformet som en flybillet.

Vi har nye, meget synlige faneblade, der sorterer resultaterne ud fra de billigste eller hurtigste, afhængig af hvor travlt brugeren har.

Prisvarsling er nu tilgængelig på alle sprog.