Dohop Connect

Formålet med Dohop Connect er at gøre din rejse sikker og komfortabel, samt beskytte dig i tilfælde af rejseforstyrrelser.

Hvis din flyvning er ændret, aflyst eller forsinket, og du som følge heraf ikke kan nå din forbindelsesflyvning, booker vi dig ind på en alternativ flyvning uden ekstra omkostninger for dig, op til en maksimalkompensation på €1,500. Hvis vi ikke kan finde et alternativt fly, refunderer vi den uudnyttede del af din booking.

Hvis dine handlinger eller passivitet imidlertid får dig til at gå glip af din forbindelsesflyvning, eller i tilfælde af en force majeure-hændelse (vulkanudbrud, kritisk vejr osv.), dækkes du ikke af Dohop Connect. Hvis du ydermere foretager ændringer i din rejseplan, efter du har foretaget din første booking hos os, og du undlader at informere os om disse ændringer, er din Dohop Connect ikke længere gyldig.

Hvad betaler jeg for?

Udover de flybilletter du køber, opkræver vi også et lille beløb for Dohop Connect-garantien. Det betyder, at vi altid vil gøre vores bedste for at hjælpe dig med at komme til din endelige destination i tilfælde af flyforstyrrelser. Dohop Connect-gebyret kan ikke refunderes.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg er gået glip af min forbindelsesflyvning?

Kontakt venligst Dohops kundesupport med det samme, så hjælper vi dig med at finde en alternativ løsning. Ring til  +45 92 45 01 82 eller send en e-mail til  service@dohop.com   - Dohops kundeservice er tilgængelig 24/7. Læs venligst Vilkår & betingelser for yderligere oplysninger om dine specifikke rettigheder.

Hvad hvis den næste tilgængelige forbindelsesflyvning er om en eller flere dage?

Hvis en erstatningsflyvning kun er tilgængelig dagen efter, så har du med dit Dohop Connect-køb ret til et hotelværelse til en pris på op til €60 pr. nat pr. passager. Dohop Connect dækker op til to overnatninger pr. passager. Hvis passagererne skal vente på et erstatningfly i lufthavnen, vil de få refunderet et måltid efter eget valg, dog højst €15 pr. passager.

Er Dohops kundesupport tilgængelig 24 timer om dagen?

Dohops kundesupport er tilgængelig 24/7/365. Vi taler engelsk og muligvis nogle europæiske sprog, afhængigt af hvem der er på vagt. Vores supporttelefonnummer er: +45 92 45 01 82 og vi svarer også hurtigt på e-mail på service@dohop.com .

Kan jeg annullere min booking?

I tilfælde af at du opdager at du har brug for at annullere dine flyvninger, bedes du kontakte flyselskaberne for yderligere instruktioner.

Hvis jeg annullerer min rejse, bliver Dohop Connect-gebyret så refunderet?

Gebyret for Dohop Connect-garantien kan under ingen omstændigheder refunderes.

Kan jeg tilføje bagage til min reservation?

Ja det kan du, men du skal gøre det direkte via det eller de pågældende flyselskabers websted(er) eller via deres kundeservice.

Kan jeg ændre datoerne i min reservation?

Datoændringer er kun tilladt i henhold til flyselskabets regler og billetreglerne for de pågældende billetter. For at afgøre om dette er muligt, og hvis der er yderligere omkostninger involveret, bedes du kontakte flyselskaberne direkte.

Kan jeg ændre eller rette navnet på en passager?

Det er det samme tilfælde som ved ændring af dato og ekstra bagage, du skal kontakte de pågældende flyselskaber direkte. Hvis noget er uklart, kan du starte med at ringe til os, så vil vi pege dig i den rigtige retning.

Tilbyder i online indtjekning?

Sørg venligst for at tjekke ind online for alle fly på din rejse før afgangen på din første flyvning. Hvis du glemmer dette, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig over telefonen. Vær opmærksom på, at hvis du skal tjekke ind i lufthavnen, kan du blive opkrævet et ekstragebyr af flyselskaberne.

Har jeg brug for visum eller transitvisum?

Vi tilbyder ikke visumoplysninger. På grund af karakteren af de rejseplaner vi leverer med transfer på egen hånd, skal du i de fleste tilfælde gennem paskontrol og toldtjek, og dermed være indenlands for at foretage din transit. For nogle lufthavne kan du opleve, at lufthavnstransit er tilgængelig uden visum.

Kan jeg ændre min rejseplan?

Hvis du vil ændre din rejseplan, bedes du straks kontakte de pågældende flyselskaber. Vær opmærksom på, at hvis du foretager ændringer, men ikke giver os besked, bliver din Dohop Connect ugyldig

Der har været en ændring i flyselskabets flyplan, hvad skal jeg gøre?

Hvis du bliver informeret om en ændring af flyselskabets flyplan, skal du sørge for at ringe eller sende en e-mail til Dohops kundeservice. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig med at finde et alternativt fly, eller sikre en refundering for din oprindelige booking, hvis det er muligt.

For nogle af vores oftest stillede spørgsmål henvises der til
FAQ.
Vil du vide mere?
Læs vores Vilkår & betingelser
Oplever du forstyrrelser?
Kontakt kundeservice.

+45 92 45 01 82

service@dohop.com